Vad fan händer?

Är det någon slags snöstorm ute eller?
Blir ju skitorolig, pappa åker hem från Stockholm nu, ska ringa och kolla hur det går för han.

Måste få klaga lite en fredagskväll som denna.
Vi har ju student priser på racket på förmiddagarna och helgerna. Det tycker jag är bra att vi har, det blir ju lite billigare för studenterna då.
Men.
Folk som kommer in och säger " japp och så är jag student med "
Frida H kontrar med " okej, kan jag få se ditt studentleg "
50% som säger så har inte studentleg med sig eller så är dom inte student helt enkelt.
Och så blir dom skitsura när jag inte kan ge rabatten haha.
Jag menar, jag går ju inte till systembolaget utan körkortet typ.

Sånt lackar jag på, man kan ju inte blir sur på en osyldig receptionist (hundögon) som bara gör sitt jobb när hon frågar efter studentleg. Eller?

Kommentarer
Postat av: nikki

Ey! vad gör du imorgonbitti ?

du vill inte hjälpa mig lasta upp loppisen.. ;)

2011-02-11 @ 17:03:57
URL: http://johanssonnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0