Tränat

Har tränat i tipshallen med laget precis. Det var helt okej kul.
Innan träningen var jag inne och lämnade in min iphone till Telenor så nu ska den fixas.
Fått en go lånemobil nu, sony ericsson k660i. Frän. I den har jag inga nummer, så nu som har mitt nummer kan skicka hej och säga vem ni är :)

Han som hade mobilen innan har glömt att radera allt. Nummer bilder och sms. Askul, så sitter och läser lite nu.
Han skickar iaf med asmånga tjejer, sån casanova.

"Mm, vill mysa med dig"
"Skulle vilja mysa med dej, tänker på eurostop"
"Ok, av någon anleding känner jag mig utnyttjad, ingen kul känsla"

Han fick dissen på sista, stackaren.
Haha, hur många tjejer som helst.



Anyway, kommer inte bli lika mycket bloggande nu eftersom jag inte har iphonen. Sen imorn ska pappa ta med sig min dator till jobbet. Men jag ska försöka blogga mycket ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0