Telenor

Jag skulle ju upp och fixa min telefon idag, eller fixa. Jag skulle lämna in den.
Kommer upp, får hjälp. Killen säger att jag måste ha ett skadenummer för att kunna lämna in den.
Jag ringer kundtjänst, får prata med en kille (som för övrigt hade skithet röst) han säger att jag inte har någon försäkringen på den.
Jahopp?!
Det står ju på mina papper att jag betalar för en telefonförsäkring.

Går fram till killen och frågar varför han säger de.
Han bara.
"Ups, det har vi nog glömt att anmäla in de till dom då"

Vad i helvetens gurka? Skämtar de med mig.
Men nej, de skämtade inte med mig.

Och för er som inte vet de, så är jag rätt mesig för att säga till att jag blir besviken och tycker det är dåligt bla bla bla..
Men jag sa ändå en grej haha.
"Jag hoppas inte ni tror att jag ska betala för den här skiten va?"

Så nu sitter jag här hemma med dåligt samvete. Dåligt samvete när jag egentligen inte sa något elakt.
Pappa lackade när jag sa att jag hade dåligt samvete.
Vi har haft lite problem med telenor sen vi bytte här hemma så pappa blev arg när jag berättade detta.
Han bara.
"Tur att jag inte var med dig där uppe"

Uhhhh..

Aja, snart ska jag få en ny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0