Skojigt

Nu när jag klickade in på blogg.se så hade jag fått 7 nya kommentarar på det inlägget med den svarta och blåblommiga klänningen. Kul haha.

Klänningarna är iaf från Asos :)
Sviiinsnygga.



Och det blev ju som sagt den blå jag klickade hem!

Nu hade jag faktiskt tänkt att lägga mig, börjar tidigt imorn så lika bra att vila lite då. Men jag hatar att jag inte kan somna till tvn i bakgrunden för att mina smarta syster Anna har varit och pillat. Inga bild, fint.
Aja, livet är hårt.

Sov så gott alla. Dröm om någon fin människa (mig)
Puss

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilken fin klänning! Jag kanske skulle ta och "klicka" hem den svarta :)

2011-02-16 @ 10:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0