our own way

Sovit så himla dåligt inatt. Vet inte om jag är orolig över något.
Vaknade iaf 03.38 att jag grät haha.
Jag hoppas denna natten som kommer går bättre !
Idag är jag ju ledig, tänkte pussla lite med mina grejer till loppisen som jag ska stå på nästa lördag. 12 mars.
Ni kommer väl och handlar av mig? Ni får specialpriser jag lovar :)
Ikväll är det träning också, skoj. Sista måndagsträningen jag kan träna på, sen börjar mitt nya schema på Racketcentrum så då blir det jobb varje måndagskväll.




Nu ska jag äta mannagrynsgröt !


Kommentarer
Postat av: Thea

Vi ska inte träna i tipshallen mer efter detta så du missar ändå inga träningar hihi!:)

2011-02-28 @ 11:50:46
Postat av: Frida

Härligt Thea ihh ! Idag köttar vi :)

2011-02-28 @ 12:55:13
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0