Loppis

Jag tänkte att jag skulle vara med kulturhuset loppis om några veckor när jag är ledig en lördag. Jag och en på jobbet pratade om det och det är ju skitbra. Hans familj hade vart med på det och skrapat ihop ca 2000:- Najs, men han sa att de hade haft sjukt mycket grejer.
Men, istället för att bara slänga skiten kan man ju sälja den !
Så nu har jag börjat rensa här hemma, kläder, inredning, smycken och väskor. Har faktiskt hittat rätt mycket jag kan sälja :)

Så om det är någon som har grejer hemma som ni bara vill ha bort, Ge det till mig så säljer jag det och får pengar för det ;) Underbart !

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska stå på kulturen den 19e :)

2011-02-04 @ 16:36:48
URL: http://mariaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0