I väntan på BB

Funderar på om jag ska ta mig lite glass, så himla sugen på något gott.
Sen är jag sugen på att åka till något varmt liv, bli lite brun, dricka goda drinkar och bara ta det lugnt.

Tänkte fråga er om lite hjälp. Sitter ju och hjälper Lina med hennes läxa. Hon ska skriva en artikel om shoppingberoende, vad som kännetecknar en shopaholic osv.
Kan ni inte bidra med lite förslag vad hon kan skriva om.
Vi har kommit på rätt mycket men vi kanske har glömt något viktigt som ni sitter inne på.
Några förslag? Kommentera :)

Nu tar ska jag ta mig något gott och invänta big brother.
Hej så länge. Puss

 

TA MIG UTOMLANDS !

Kommentarer
Postat av: nikki

En shopaholic mår bra av att köpa saker, får en speciell känsla av att ha så många shoppingpåsar i handen som möjligt och får ett lyckorus av att slösa pengar typ ;-)

2011-02-23 @ 23:10:58
URL: http://johanssonnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0