En roligt minne i mitt liv

Ska nu berätta en rolig grej som hände mig för några år sen. Tre år sen för att vara mer exakt.
Jag var i Göteborg, min förra pojkvän bodde där så jag tillbringade mycket av min tid där.
Han hade åkt till sitt jobb och jag gick för att diska. Jag skulle åka hem med bussen till jkpg vid 10.00 och klockan var 8.45.
Från honom tog det ca 25 min att gå till busscentralen och tidsoptimist som jag är så hade jag såååååå mycket tid. Självklart blir kl 9.30 och jag har 30 min på mig att packa ner allt i väskan, ta på mig och springa till bussen.
Och fort gick de, jag sprang som aldrig förr och var nere i vid centralen vid 9.50. Bra jobbet Hassel.
Sen kommer jag på, fan va hungrig jag är. Har ju inte ätit något. Måste äta. Springer förbi pressbyrån, köper min en macka, en loka och en riktig riktig gottesak. Kexchoklad !! Den kommer bli himla fint att äta upp den sen.
Aja, köper grejerna och springer vidare till bussen. Vill ju ha en hyfsad bra plats med.
Hoppar på bussen, sätter mig till rätta. Pustar ut.
Kommen in en kille på bussen, märks på han att han har stressad också. Han sätter sig snettbakom mig.
Jag blir plötsligt väldigt sugen på min kexchoklad, så jag börjar med att ta den.. Shit va god första biten va.
Och då..!!
Känner jag att någon knackar mig på ryggen. Då är det han som sitter snettbakom mig. Lite lönnfet kille i 30 års åldern.
Då säger han hahahah.
"Kan man få en bit?" HAHA

Så himla roligt ! Hur många ggr har inte ni känt så om någon öppnat en påse godis eller liknade och ni blir sugna. Att man egentligen vill fråga om man får smaka men att man aldrig gör det.
Iaf, han fick sig en bit. Han var nog lika stressad som mig men han inte köpa något. Stackarn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0