Bröllops tidningen

Det kom ut en bröllopstidning nu igår eller i förrgår som jag satt och kollade i på jobbet.
Så nu vill jag gifta mig, någon som känner sig manad att gifta sig med mig?
Let me know :)

Denna klänning skulle jag vilja ha, rätt billig. Bara 20 lax.



Denna brudtärneklänning skulle jag vilja ha. Fast jag vill inte ha tyget som är längst upp, bara en tubtopsklänning.



Kanske en sån här klänning med öppen rygg. Man ser dock inte så jättebra.



Fin frisyr.



Lite nya trender för bröllopsklänningar är att ha färgade klänningar. Helst svart (??) och sen trashade klänningar.
Jag kör nog på tradition när jag gifter mig. Vitt :)

Kommentarer
Postat av: nikki

usch inte svart på bröllop, där går man lite för långt tycker jag ! :) / haha nikki 83 år gammal..

2011-02-11 @ 11:38:46
URL: http://johanssonnikki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den tidningen hade jag gärna kikat i :)

2011-02-12 @ 08:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0