At workiii

Sara gick precis hem så nu jobbar jag ensam i 1,5 h till. Men det är chill, ska ju börja stänga snart !
Idag har varit pusslat mycket med shopen, hängt upp lite nya grejer som kommit in och ändrat om lite.
Mycket roligare när det ändras om lite :)

Annars idag. Var ju på stan/a6 innan jobbet.
Köpte present till Emelie och mig själv. Eller mig själv, shoppade till mig själv helt enkelt.
En väska, en kakbok (???) och ett par shorts.
Det får ni se imorn !

Hoppas ni haft en bra dag ! Hörs när jag hemma sen.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh, det vill jag se! :)

Kan vi inte träffas nån dag nästa vecka, är ledig hela veckan nämligen :)

2011-02-10 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0