Mitt hjärta blöder

Hej damer och herrar.

Livet rullar? Helgen vart kalas?

Mitt liv rullar och helgen har vart kalas!

Fre: Pluggade lite på dagen och sa hejdå till Johanna som skulle till Thailandet. Fick besök från Falun. Två nötter har vart här i helgen och ville testa utelivet i jkpg. Självklart tar vi med dom till Sliver.
Jag tycker det var lyckat :)
Lör: Biffade lite på gymmet med Lina, käk hos syrran och sen utgång med Harren. Även den otroligt lyckad. Amanda var on fire :)
Sön: Började dagen med att varma oboj nere hos Anna. Påväg in till vardagsrummet låser sig knät som fan och jag tappar koppen i golvet. Gott! Så nu ligger jag i sängen o har svinont. Ingen ullared resa för mig imorn med några från klassen. Måste vila knät sa farsan. Blir én titthålsoperation på tis.

Nu ska jag äta kvällsmat och sen blir det sängen tidigt :)


All kärlek till vänsterknät!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0