Spelat match

Godkväll damer och herrar!
Hur mås de?
Jag mår bra, sitter i soffan och kollar vänner just nu. Skönt!

Efter jobbet idag var det bara att åka direkt hem, få i mig något att äta, vila lite och sen bege mig bort till mariebovallen.
Dags för match. Comeback i a-laget efter 3 år. Kul!
En riktigt fin kväll att spela fotboll på.
Som Rolle sa: Ni borde gå ut och kolla planen, den är magisk!
Och det var den, hur fin som helst är den just nu :)
Det blev tyvärr förlust idag, 0-2.. Jag är nöjd ändå, fick spela ca 20-25 min och jag kände inget i knät.
Det tar vi ett glas vatten på, klunk.


Emelie Magnusson, Mariebo IK

Nu blir det några till avsnitt vänner och lite melon på de. Go onsdag kväll.
Imorn är det sovmorgon och vid 15.00 jobb till 23.

Sov fint! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0