ni tycker nog jag har dålig humor men jag underhålls iaf!

*
En mamma har spelat bowling med sina tre barn (kanske 4-7 år). De bestämmer sig för att köpa glass hos mig.
En av barnen pekar att den vill ha en piggelin.
Mamman säger: Jag tänker verkligen inte köpa någon isglass till er, då kan vi lika väl gå hem och göra saft och sätta i frysen. Det är samma sak! Ni får ta en annan.
Barnen säger: Okej!
Alla barnen kommer sedan fram med Magnum glassar.

Haha, det är nog första gången jag hör att en förälder lackar på att barnen vill köpa en lite glass.

*
En man kommer in och vill växla pengar till p-automaten.
Mannen säger: Kan du växla till två tior?
Jag säger: Självklart!
Mannen går sedan ut och ska fixa p-biljett.
1,5 h senare kommer han in igen, med en p-bot haha.
Mannen säger: Du, jag har fått parkeringsböter!
Jag säger: Va konstigt, du växlade väl och sen fixade p-biljett?
Mannen säger: Jaa...
Efter två sekunder kommer han på något.
Han kollar i fickan och fiskar upp biljetten där hahahha.

Han har alltså varit inne och växlat, lagt i pengar för biljett och sen bara gått in utan att lägga den i bilen! HAHA

Underhållning på RC :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0