godkväll

Har varit en lååång dag.
Jag vet att jag skrev att jag skulle lägga upp allt som jag köpt idag men hoppas det är ok att gör det imorn.
Eller varför frågar jag om det är ok haha. Jag gör väl som jag vill, min blogg ju ;)

Vid 19 idag vart det ju träning, gick bra tycker jag! Kommer in i det mer och mer, fast det går långsamt.. När jag kom hem fick jag typ kramp i vaden. Och ni vet väl själva vad det innebär. PANIK!
Jag bara: PAPPA, hilfe! (hjälp på tyska)
Pappa bara: Lugn nu, kom upp här..

Och vips, han drog till med någon specialare ;)



När pappa får hålla på med tejpning och sånt så blir han likadan som ett barn blir när man slänger fram en stor gotte påse. Överlycklig!

Dags att sova. Hörs när jag är på jobbet imorn!
Natti. Puss

Kommentarer
Postat av: James

Tja:)! Nämen stackarn, kramp hit, kramp dit, hur känns d idag då? Så Du är villig att dejta nån eller du är kanske för upptagen med dig själv ( din fotboll karriär, ditt jobb, dina vänner, din blogg ..., Elr? ) :)

Jobbar din far som sjukgymnast eller läkare eller idrottsläkare, Elr? Kul att han var hemma då du fick kramp o kunde hjälpa dig. :) Oki, Stockholm är nice, men Pride Festival har ju redan varit, va ska du dit å göra :) he he he?

Ox ox Gossip Boy James

2011-08-10 @ 06:53:18
Postat av: Frida

Idag är krampen borta, pappas tejpning funkade! Han är läkare/idrotssläkare!

Jag är villig att dejta någon ja, om det klickar mellan oss. Sen vill jag veta vad han heter, hur gammal osv :)

Stockholm, jag ska dit och shoppa på fredagen, på lördagen ska jag springa midnattsloppet heter de och på söndagen åker jag hem!

Attans att jag missade Pride festivalen, nästa år ;)

2011-08-11 @ 10:09:43
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0