gått och shoppat

Nu ska ni få se vad jag köpte igår!
Fanns inte så mycket kläder som jag fastnade för men en tunika från Koola Anna blev det allt.



Ett par skor tyckte plånboken att jag behövde.





Hittade lite böcker om inredning och design :)



Sen gick jag en sväng på inredningsbutikerna, Orrefors och Ittala.
Love it!

4 st vitvinglas från Orrefors. Har 12 st rödvinsglas så nu samlar jag på vitvin med.



Ljusstakar från Florista. Gillar de olika mönstrerna tillsammans :)



Kaffe koppar från Filippa K. Även här samlar jag.



4 Tallrikar från Corona. Eller heter märket Corona? Jag vet inte hah.
Samlar här också.



Armband från glitter, 25:-. Dyrt...



Sist, en sommarpresent till Elvira och Ebbe. Världens finaste tröjor.
När jag såg dom tänkte jag såhär "dom ska jag ha" Och så blev de ;)



Vad tycker ni?
Kunde shoppat massa mer inredning men var tvungen att hålla igen lite, ska ju till Stockholm på fredag haha.

Kommentarer
Postat av: James

Humm, Färska rumpor ??? hur ser såna ut då?

Återigen, fin smak på kläder Frida, fina färger.

visste dock inte att man ska ha olika glas för vit och röttvin, och vad är skillnaden mellan de?

Verkar som du kommer att flytta hemifrån snart, eller? för du samlar / köper så mkt inredningsgrejer mm.:)

Kram

GBJ

2011-08-10 @ 12:27:04
Postat av: Frida

tacktack!

det behöver man inte ha såklart, men jag vill ha det :) skillnaden är att rödvinsglasen är större.

jag kommer nog inte flytta hemifrån på ett år iaf eftersom jag ska plugga i två år nu.

men jag älskar inredning så :)

2011-08-11 @ 10:03:22
URL: http://fridahassel.blogg.se/
Postat av: James

Hej! Tack för svaret! Så ska du börja plugga? Var nånstans och vilket program? Och varför just i 2 år?

Kram :)

GBJ

2011-08-11 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0