baksmälla?

Nooooot!
Godmorgon Sverige, hur mår ni en fantastiskt regnig dag som denna?
Jag mår toppen, lite trött. Men det är bara för att jag bara sovit 5 h inatt och jag behöver väl egentligen 8 h.
Igår var jag ute en sväng med Amanda Helena och Julia.
Men jag kan stolt säga att jag var nykter igår. Okej, jag smakade..
Jag kan ha kul ute och vara nykter :)

Vi var på Harrys igår och det var väl inte lika underbart som en varm sommarkväll med en skål chips i knät.
Jag kände nog igen max 4 personer, helt sjukt!
Sliver har ju stängt någon vecka till eftersom de renoverar. Men den 20 aug är det öppet igen!
Då kör vi? Någon som är på?
Lill-syrran drar ju 18 år den 16 aug, så hela den veckan blir en stor fest ;)



Dags att jobba! 9-17 idag och ikväll blir det mys med Emelie och Elli :)
Eller, Elli skulle du va med? ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinoreeeee

Tyvärr kunde jag inte idag:( men nästa gång är jag på;)

2011-08-07 @ 23:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0