01:06:6

Rekord!! Tror jag.

Igår var ju som sagt jag och Emelie på bio. Bridesmaids, skitskoj!
Ni såg ju också vad vi köpte med oss, en blockbuster. Fint.
Alltså stor popcorn, chips och två stora drickor haha.
Inte bra för mej att käka sånt.. Liksom Empa då, hon kan äta hur mycket sånt som helst men det syns inte på henne. Jag då, allt sånt lägger sig på min rumpa. Inte kul haha.
Anyway..
Jag blev så fruktansvärt kissinödig. Sinnessjukt kissinödig.
Men jag skulle bara hålla mej tills vi var hemma igen. Och jag hade en magkänsla att jag skulle göra kissrekord när jag väl gick på toa så jag tog tiden och det blev 01:06:6! Då är de "sista" dropparna med räknade ;)
Jag tycker det var skitbra alltså.
Har ni några rekord?

Här är beviset :)
NÖJD TJEJ!



Jag fixade till bilden lite på Instagram så nu ser det snyggt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0