vilket dystert väder

Godmorgon alla glada !
Onsdag och lill-lördag idag. Ska någon ut eller?

Jag ska till STOCKHOLM sen, ihhh :) Ska bli riktigt skönt att komma bort lite, men på lördag vid lunch är jag hemma igen. Då ska jag hänga med Lisa att kolla på ett bord eller hjälpa henna att flytta.
På kvällen blir det fest hos Maria !
Har riktigt bra dagar framför mig känner jag.

Stockholms planeringen just nu.
Idag: 17.30 åker bussen mot huvudstaden. Framme 21.35.
Åker hem till Agnes direkt och kanske slänger på en rulle.
Torsdag: Shopping på dagen och på kvällen någon grej. Någon liten melodifestival sak , Ankan har bättre koll på det än mej :)
Fredag: Träna med Agnes på Friskis och sen något glas på kvällen där kanske.

Vi får se vad som händer.

Snart frukost på Racket ! Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0