Söndag

Ska berätta om kvällen igår !

Skulle möta upp Emelie och Martin rätt sent, så tänkte att jag kunde ta det rätt lugnt på kvällen. Så vid 17.00 hoppade jag in i duschen.
Kommer ut 17.20 och mamma säger.
"Vi ska ner och grilla hos Malin och Anders så maten ska vara klart 18.00.
Gott. Stressa på Frida.
Sminkade mig lite snabbt och bestämde mig för att fixa håret där nere.
Tog cykeln ner och sen blev det grillat.
Hur gott som helst, årets första !
Vid 21.00 bestämmer jag mig för att åka ner till Lisa och umgås lite med henne och det gör jag.
23.00 går jag till Lingon där Emelie och gänget är. Hennes pappa fyllde år igår så deras släkt hade käkat tsm och sen spelade Klas (en i hennes släkt) i ett band där. Så kom direkt in i draget. Där var vi en stund och tjoade och klappade händerna !
Efter det drog vi oss mot Sliver. Kom in halv ett kanske.
Och vi var ju i direkt ensamma där haha. Tjena vad mycket folk !

Bla bla..

Tackar för en trevlig kväll iaf :)

Idag är det söndag och mina planeringar är.
Kolla tv
Vila
Springa
Dricka loka

Nu ska jag äta mat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0