Sitter i soffan

Ebbe somnade för runt åtta. Jag skulle lägga honom.
Blev ett antal lästa böcker och en gång så somnade jag till och vaknade av att Ebbe pussade mig på munnen och sa "vakna dida, en bok till. varsågod" haha så skön.
Elvira somande för någon timme sen, hon ville visa mig sin leksaks dator innan hon la sig. En dator med med lite olika spel. Hon skulle ju gå igenom alla haha.
En gång sa hon "nu kommer det musik frida så nu dansar vi"
Och det gjorde vi, hon är riktigt duktig på att dansa faktiskt :)

Nu sover dom och jag sitter och kollar tv.
Imorn är det jobb 7-15 !


Lekdags



Elvira plåtar en cool Frida



Elvira säger: Ebbe jag håller dej i handen så du inte ramlar.



Vi lugnar ner oss i soffan lite :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0