Påskafton !

Glad påsk på er alla :)

Jag har dåligt samvete, satt inte vid vid datorn något alls igår. Därför inget bloggande. Eftersom jag inte kan mms blogga i denna mobilen jag har nu.

Men idag blir det ändring på de !
Här kommer gårdagen :)

- Åkte till a6 för att köpa present till Lisa. Hittade lite på village som jag köpte, hon blev glad. Men om hon vill byta får hon de !
Åt lunch där med Lisas föräldrar och André och sen tårta på de. Mycket trevligt !


Detta fina linne hittade jag i garderoben och tog på mig.

-Sen kom mamma och hämtade mig. Hem och vände. Plocka ut cykeln och sen bort mot mariebovallen för att kolla lite på herrarna. De vann.

- Hem igen. Gå och duscha och sen börja ladda för grillning i munksjöparken.
Det var fint men blev kallt efter en stund.


Här grillar vi.

- Det blev sedan kallt och jag gick till Helena och drack vin.


Fint.

Sen vid tolv drog vi in mot stan, Sliver blev det. Helt okej var det men hade hoppas på lite mer folk !

- Plockade sedan upp Lina och Ebba och vi drog hem.
Sen somnade jag runt 03.00.

- Vaknade 9.00, städade mitt rum.


Såhär ser jag ut just nu.

- Nu ska jag hjälpa mamma att fixa påsklunchen. Hela familjen kommer hit vid halv ett. Kul !

Ha en bra dag ! Ät mycket godis :)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0