Hemma !

Precis avnjutit en god lunch med mamma och pappa. Två stekta, mums.
Håller på och laddar in alla bilder på grejerna som jag köpt så ni ska få se :)
Efter det ska jag nog ut och cykla, sen packa upp mina grejer,  sen vila lite och sen fest hos Maria ikväll.

Ska nu berätta om min bussresa hem, jag förstå om många av er är riktigt nyfikna på de haha.
Så fram med anteckningsblocken !!

Iaf.
Bussen gick 8.05 och jag var där i tid. Ville ju ha en bra plats.
Hoppar på och får en bra plats, får sitta själv. (tummen upp)
Resan går smidigt fram till Nyköping, då sitter alla på ett tvåsäte i hela bussen så nästa person som kommer in måste sätta sig bredvid någon.
Då kommer det in en stor dam, väldigt lång och ganska bred.
Och vem sätter hon sig jämte??!!
Jo Frida Hassel..
Jippi tänkte jag, hade ju dataväska och en ganska stor påse men det var bara att knö ihop sig.
Så jag fick slicka kroppen längst fönstret eftersom hon tog halva min plats med. Hon hade riktigt stora och långa ben.
Svett luktade hon också.
Men jag somnade senare, så hade min sjal över huvudet så jag inte kände något.
Sen när vi väl var framme i Jönköping så suckar hon när jag säger att jag ska av. Hallå haha? Skämtar hon eller.
Men jag kom av.

Snart kommer ett inlägg med mina nya grejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0