Har riktigt kul

På Racketcentrum! Bwlingen har börjat dunka musik så högt så jag knappt vet vad jag tänker. Bra sugen blir man på drinkar och utgång nu. Men det blir inget med det denna helgen.
Vit helg.

Ni andra ska väl förstås ut och röra på er i vimmlet, eller?
Så får man se på allas facebooksstatusar imorn. "FEEESSST" eller "Vi ses i vimmlet gott folk" bla bla..
Shiit, knappt deppig Frida.
Men det är ju inte alltid så kul att jobba helg speciellt när man börjar 11.00 och inte vet när man slutar. Kan bli 21.00 men också 23.00. Beror på hur det går för tävlingen som badminton har här.

Nu ska jag dammsuga och damma i 20 min och sen ska jag börja stänga.
Vi hörs när jag är hemma sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0