Bildbomb från påskhelgen

Lagt in alla bilder som jag tagit under helgen nu.
Här kommer några !

Långfredagen:


Grillning i munksjöparken


Grillen är igång


Folk


Rök


Maja ocg Leijon


Jag började frysa

Påskafton:


Jag har dukat


Påsklunch


Ebbe letar påskägg, hittar ett av dom


Elvira letar och letar (står vid leksaksgräsklipparn)


Hon håller tålamodet uppe och hittar de !


Sen öppnar vi dom


Alla utan jag


Lina och Elvira leker


Medans jag och Ebbe tog en tupplur


Mys i solen


Lite bä bä vita lamm på piano


Promenad med Leo och Lexus. Elvira fick hålla Lexus.


Lite Saade och Danny på mobilen


Sen var det dags för fest, min outfit


Och Emelies outfit. Snygging. Här har ngn spillt rödvin på hennes byxor.
Men hon var glad ändå.

Det var bilderna !
Nu blir det powernap i 20 min och sen är det dags för jobb !
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte dåligt snygg i lördags kväll ;)

2011-04-25 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0