tisdag

godmorgon allihopa ! ny dag nya möjligheter?
jag var kass på att uppdatera igår jag vet, men min dator är sönder så jag får låna linas när hon inte behöver den.

igår tränade jag fotboll på kvällen vilket var en skitkul träning, spelade match hela tiden. äldre mot de yngre ! jag tillhör de äldre och vi spöade småttingarna med 10-5. kia "proffset" helmer satte 3 baljor ;) sköönn
träningens kommentar får kia med " helvetes, jävlar, fan , skit ,RÖV "

sen efter de skulle jag ju på bio men det blev lite sent så jag o lisa bestämde hos för att köpa hem en sallad från tortellini och kollade på idol at lisas place :)


Lisa

idag ska jag upp till Racketcentrum och sola, jag vet jag solade igår men det var ju svindyrt så jag fick ju ingen sol alls typ.. förbannat dåligt ! sen tänkte jag gå förbi intersport också och se om min storlek i rumpskon finns för då köper jag dom dirr !
ikväll ska jag träna med kia och sen åka till team sportia med henne o kolla träningskläder :)

vi hörs under dagen gott folk !
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0