På jobbet

Hejsvejs i lingonskogon

Idag är det onsdag om ni inte visste de och jag jobbar 7.00-15.15. Känner mej inte riktigt pigg än men va fasiken, kl är halv åtta?! vad begär man den tiden egentligen. Tänkte ta mej en flaska vatten snart och då är jag nog snabbt på banan igen !

vad ska ni andra pyssla med idag? jobba? shoppa upp hela lönen på kläder? gå runt munkan? bara leva livet?

Efter jag jobbat klart idag ska jag nog åka till pappas jobb och vara en snäll dotter och städa hans rum och sen ska jag cykla hem. CYKLA hem? jag har nog en skruv lös någonstans.. det är typ en mil hem härifrån och min cykel är ju inte riktigt den bästa cykeln med 24 växlar menmen ska inte vara negativ. den har faktiskt 7 växlar och en korg jag kan ha väskan i! Superbra!!
När jag är hemma sen blir det att slänga sig i soffan några minuter och sen blir de fotbollsträning och efter blir de mat från pallas athena med laget ! :)



Vi hörs under dagen, pöööss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0