gott

Hejsan svejsan

Nu är jag hemma, varit på hockey ikväll och det blev vinst efter straffar. skulle frölunda vunnit idag vet jag fasiken inte vad jag skulle gjort. sprungit runt vättern eller något.

sitter o kollar på vänner nu och funderar på om jag ska käka något gott.. börjar vid 13.00 imorn så jag behöver inte rusa ner i sängen ikväll precis :)

just de, är det någon som har några riktiga sköna partylåtar att dela med sig av? jag vill ha lite stämning nu till helgen för då blir lite drag hoppas jag ! så gott folk, dela med er av det goda nu



trevligt lag det där


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte springa runt Vättern om Frölunda vinner, du ska springa runt Göteborg om hv vinner :)

2010-10-01 @ 20:53:35
Postat av: Emilie

2010-10-01 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0