godmorgon friends !

fy bubblan var kallt det var ute idag, det blev hela rubbet idag, mössa halsduk och vantar ! vill inte bli sjuk till helgen så lika bra att slänga på sig så mycket som möjligt :)

Idag jobbar jag alltså 7.00-15.00, en på jobbet blev sick så jag fick ta morgonpasset istället vilket jag är missnöjd med just nu denna tiden men sen vid tre kommer jag vara glad och fira med champagne !
Ska ju på hockey ikväll , det ska bli skitkul ! bara vinst som gäller idag och jag tror att detta är min turdag, hittade nämligen en femtiöring utanför jobbet haha. jag vet att femtiöringen ska bort snart men just nu är det fortfarande en peng, därför en turpeng ! :D great.

aja nu ska jag stränga några rack, återkommer senare med något kul och massa energi ;)

blöta kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0