at work

Är på jobbet nu, inte en kotte här än förutom lina då som städar ;)

Just de, en rolig grej.. Jag fick för mig att jag skulle springa i korridoren här upp på Racketcentrum innan när jag skulle hämta en grej i ett rum. Då kände jag väl att jag skulle styla lite för mig själv och springa fort som fan ( det ångrar jag nu) Jo för iaf, när jag springer så typ trasslar jag in mina fötter i varandra och ramlar rakt fram och liksom glider fram säkert 5 meter. jag gled verkligen lååångt, kanske är för att jag har blanka leggins.
Men iaf, det gjorde lite ont i knäna haha, kanske inte ska göra så mer eftersom jag har knän som en 80åring !

hörs
puss på magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0