Till ni som klagar

Har fått in lite klagomål på min blogg från några stycken (marre, lina, lovvan bla) att jag skriver för mycket att jag tränar.. men va fasiken, jag tränar ju rätt mycket då måste jag ju få skriva de !

Men okej, ska skärpa mej, nu tänkte jag iaf baka mej en stor jävla kladdkaka med 5 liter grädde till. Och sen tänkte jag öppna en 200 gramare chipspåse och göra lite dipp till. Inga nyttigheter här inte, gurka och morot släng er för fan i väggen, nu ska jag bli smällfet ! Kanske lite cola på de och en påse GOTTE !!

Det är vad jag ska göra ikväll, vad ska ni andra göra ?




Detta är vad folk vill att jag ska bli. Sluta träna och bli en soffpotatis. Tack !

PS!  Till er alla som klagar på att jag tränar. Skärp till er, ta erat stora feta arsle och ta er ut i löpspåret eller gå till gymmet. DS!
 
Hihi
Love you all, KISS


Kommentarer
Postat av: lovvan

äntligen frida , som jag har väntat på detta inlägg !!

2010-10-13 @ 21:48:01
Postat av: Marre

Äntligen ett riktigt inlägg!!!!! Bitch.

2010-10-13 @ 22:37:07
Postat av: Frida

VARSÅGODA!

2010-10-14 @ 20:51:04
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0