regn

Kom hem nu, jobbade på Racket till kl 16 och sen gick jag till pappsen för att städa lite åt han. Sen åkte jag med han hem ! Nu ska jag abra byta om för att gå en powerwalk i regnet med Kia, skönt ;)
Skulle egentligen träffat empa ikväll för en fika men hon mådde inte bra så det blir väl något skoj här hemma sen, kanske laga några lunchlåder. Har varit sugen på att laga mat hela dagen, så knäppt.

En sak som hände på work idag. det var några killar i typ 30 års åldern som skulle spela badminton. På förmiddagen kostar det att spela 110 kr per bana och på kvällen 130 kr. A iaf, det tyckte iaf dom var skiiitdyrt med 110 kr. Så jag frågade vad dom tyckte att det skulle kosta och dom bara..
"Jo men typ, 20 -30 kr "
Hahhaha, det var kul tyckte jag. Då kan det ju lika gärna vara gratis, smålänningar alltså.

Nu ska jag byta om , hörs när jag är hemma ! Ska lägga upp bilder på mitt fina tallriksset jag köpte i ullared då :)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0