morsning korsning

sov ut til halv tio idag vilket var väldigt nice ! börjar jobba tre sen och jobbar till elva?! usch, den tiden är inte skoj alltså menmen bara bita i det sura äpplet.

nu sitter jag o äter frukost och skriver här, börjar känna mig som en riktigt bloggare faktiskt hihi.
snart ska jag åka ner till stan för att träffa lisafis, vi ska handla mat och sen ska vi ha lunchmöte ! nee nu ljög jag lite, lunch ska vi ha men inte möte. fast det låter snyggare md lunchmöte ! anyway, efter det ska jag rusa hem, packa jobbgrejerna och sen åka upp med big sis och barnen till rosenlundsbadet och kolla när elvira har simskola :) shiit alltså, känns som inte jag kommer hinna med allt, det kommer bli stressigt.

såklart det blir stressiga när jag sitter här och babblar.. så vi hörs under dagen hoppas jag !

pusss



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag älskar den klänningen, supersöt!

Fint kort på dig vännen :)

2010-10-07 @ 14:29:55
URL: http://ccarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0