månda

godmorgon allihopa !

hur mår ni en solig dag som denna??

ska snart promenera upp till min pappas klinik som ligger på elmia för att hjälpa honom att städa lite, sen ska jag ta med hans bil på lagning (snäll dotter) och efter det åker jag nog hem och inväntar Kia. Vi ska springa innan södra tänkte vi :)

men nu tänkte jag svira om lite här, byta lakan och sånt skoj !
hörs later
pussispuss


Den här dagen för några år sen skadade jag mitt knä första gången, det
ser ni kanske. Ett av benen är större haha, Men jag ser glad ut ändå :)

Jag håller på att lägga över massa bilder från min pappas dator till min, så framöver kommer det komma upp massa godingar !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0