lever

hej allihopa ! jag lever, har varit vaken länge men har inte haft tillgång till någon dator förrens nu..
jo, igår blev det alltså utgång ! så himla stressigt blev de eftersom jag jobbade till nio och fick för mej att jag skulle duscha och allt innan men en lyckad utgång blev det allt tycker jag, va på älskade centrum och empa och ja trodde vi skulle vara äldst där igår men icke :)

bjuder på tre bilder från igår, glömde kameran hemma tyvärr..



Fina tjejer :)


Stämning !


Tequila shot !!!

Det var dom bilderna jag hade !


Iaf, idag ska jag städa massa och sen ikväll blir det HV-AIK. Najs ! Idag ska jag gå med några från jobbet vilket ska bli jättekul !

Hörs snart ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0