Ledig

Sov ut idag vilket behövdes , har jobbat 26 timmar i helgen (räknar med fredag kväll till helg). Har drömt så himla mycket jobbigt alltså. Vaknade att jag grät en gång haha.

Det var såhär att jag drömde att jag skulle spela min första match på 2,5 år. Mariebo-Huskvarna. Som kanske inte alla vet så har jag haft problem med mitt knä eller båda mina knä också för den delen. Skadade mej i en match för 2,5 år sen men då gjorde vi ingen operation. De trodde att det skulle läka ihop om jag körde rehab. Men icke, under ett år sen så körde jag rehab rehab och försökte vara med lite på träningarna. Men det gick inte så bra, det året small det i knät 3-4 gånger. Sista gången när det hoppade till eller hur man ska förklara så sa min far några bra meningar till mej så jag förstod att det inte gick att hålla på så. Det var i mars förra året. Så vi bestämde att jag skulle opereras men eftersom jag hade balen och studenten så ville jag inte göra den då. Det blev efter sommaren istället. Korsbandet var inte helt av men det var väldigt väldigt slappt, så det var inte konstigt att jag inte kunde hoppa och så.
Iaf då drömde jag att min sjukgymnast sa till mej att jag kunde ge upp hoppet för det skulle aldrig gå. Min fotbollskarriär var över och jag måste inse de.
Haha, han skulle aldrig säga de i verkligenheten men i drömmen gjorde han de ;)

Nu ska jag duscha, ska äta lunch med mamma pappa lina malin ebbe och elvira :) Ska bli kul, har inte träffat malin och ungarna på några veckor. De har kanske glömt mej :O



Goa tider, den tiden var man aldrig skadad haha
Agnes som målvakt, Emelie till höger, sen jag, Johanna och Jullan ;)

Puss så länge


Kommentarer
Postat av: Julia (längst till höger i bild)

Vilket DREAM TEAM! Härliga tider:D Vad var det mannen sa under Snickers cup? Bästa femman han någonsin sett!? Vi var grymma helt enkelt! Jag tror på dig Frida, du är tillbaka snart!

2010-10-25 @ 16:56:47
Postat av: Frida

Det var verkligen härliga tider de :)

aahh jävlar va bra vi var, guud va jag saknar alla cuper och cirkeln är sluten tagg innan match !!

2010-10-25 @ 17:43:25
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0