jag älskar barn

Ebbe och Elvira åkte precis hem :( Det är så himla kul att vara med dom men man är helt slut efter haha !
Elvira är 3 år så hon pratar väldigt mycket , Ebbe är 1,5 år och har precis börjat säga några ord. Idag sa han Frida och jag blir så lycklig och helt galen varje gång !

Elvira hittade min kamera och skulle självklart ta massa kort på mig och varje gång han tagit ett kort sa hon såhär:
"Åhh så fint det blev faktiskt Frida, jättebra blev det faktiskt"

En annan gång när jag klädde på mej så hade vi den här konverstionen.

Elvira säger: Frida?
Jag säger: Ja, Elvira?
Elvira säger: Har du bröst?
Jag säger: Jaaa
Elvira säger: Har du bröstmjölk också?


hahah så himla klockrent ;) dom är underbara dom små liven !


Nu ska jag iaf åka till Kinnarps och kolla på Hv-Skellefteå med linis och johnis, ska bli najs de ! Ses vi där folket?


      
Bilderna är från dagen när vi firade Smguldet på Atollen nere i stan i våras.


Kyss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0