Hoho

Nu är jag hemma igen och jag ska berätta vad jag gjort under dagen

1. Först var jag ju inne hos johanna och åt frukost, mysigt. tomtegröt och frallor :)
2. Sen tog jag bussen upp till pappa och städade lite åt honom.
3. Lånade sedan bilen för att åka till a6 för att jag köpa johannas stora present, hon fick två vid frukosten. Men jag kan tyvärr inte visa vad jag köpt för jag vet att hon läser bloggen ;) haha
4. Vidare för att hämta Emelie på hennes jobb för att åka o luncha på Chili Thai, jävlar va gott det var. Blev nästan äckligt mätt efteråt.. Vi planerade lite för helgen då vi ska gå till åtta glas för halloweenfest. Hoffmaestro är Djs !
5. Sen köra tillbaka Empa på jobbet och åka upp till pappas jobb för att lämna bilen.
6. När jag väl var där uppe kunde jag ju lika gärna träna på det , så det gjorde jag !
7. Sedan bussen hem
8. Nu sitter jag här hemma i soffan med en loka citron och bloggar :)



Födelsedagsbarnet ! och frukosten


Kolla vilket fint smörpaket !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0