Hemma nu

Kom hem från en stund sen, har haft riktigt trevligt hos Emilie och Johan. Johan var dock inte hemma så det var bara vi tjejer ! Vi gjorde god smoothie och nybakta frallor. Mums.
Beställde smink gjorde vi också, Ett startkit med Id smink för 400 kr. Bra pris, samma kit från hudoteket kostar 995 kr. Bra tips Helmer, så det har vi beställt och det kommer om några dagar :)


Emilie, Kia och Johan


GOTT


Hon var duktig hon, sån hushållerska ;)


Sånt smink har vi beställt


Nu ska jag kolla klart fotbollen ! Puss så länge


Kommentarer
Postat av: karin

vaart beställde ni det startkitet? jag är alldeles för fattig för att betala 995 för det, men 400 känns grymt rimligt!



man är ju student liksom ;D

2010-10-19 @ 23:08:32
URL: http://beerg.blogg.se/
Postat av: Frida

Fisk karin :) jag ska kolla upp vilken sida det var och sen hör jag av mej till dej ! 400 kr är ett grymt pris alltså !! ;)

2010-10-20 @ 19:39:40
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0