helgen

Här kommer min helg i bilder :)


Började med en drink och några cider på Koch&Bar med Maria,
Kia, Anna, Lollo, Malin och Gabbi.


Vidare till Karlssons




Mumsiga drinkar


Shot time !


Gabbi var grym


Sen vart det dans


Maria und Mee


Hockey med Kia och Emelie igår


Sen var bilderna slut, har inga från igårkväll tyvärr. Maria skulle skicka några sen när hon jobbat klart så då lägger jag upp dom med :)

Idag har jag inte hunnit med så mycket än, var ute och gick runt munksjön med Kia innan vid elva och nu kollar jag på vänner och tänkte göra det några timmar. Sen ikväll ska jag dricka cola tänkte jag !


KISSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt klockan?

och vad kostade den? :)

2010-10-03 @ 21:56:31
Postat av: Anonym

vart har du köpt klockan?

och vad kostade den? :)

2010-10-03 @ 21:56:51
Postat av: Anonym

vart har du köpt klockan?

ochvad kostade den? :)

2010-10-03 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0