hejsvejs

Kommit hem nu, har inte bloggat på ett tag med har haft fullt upp !
Åkte ju upp till pappas klinik innan för att gymma med kisen, var riktigt tungt idag men nu har vi bestämt oss. varje tisdag är det gym som gäller :)
Sen fick jag stressa gärnet när jag kom hem, var hemma halv sju o skulle vara nere vid harrys till sju. fixade mej på 25 min?! (stolt) tjejer förstår vad jag menar, det är sjukt snabbt !
Mat och fotboll stod på schemat där nere med ett gott gäng. maten satt illfint, fotbollen var väl inget att hänga i julgranen. eler jo, kim källström kan jag hänga där. han är snyyyyggg ! ge mig.


Åt en Harrys hamburgare, den var goood


Nu tänkte jag kolla på paradise hotel och sen måste jag nog natta, ska upp halv sex imorn. Börjar jobba sju, yey ! fantastiskt !

Hörs snart eller imorn , kram haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0