hej människor

Är på jobbet och busar lite, strängat några rack och städat lite. Det är någon mässa här uppe idag så massa med folk !
Idag jobbar jag ju till tre och sen ska jag hem. Ska träna sen i eftermiddag, löpning axamo är det tänkt :)

Vad gör ni andra gullungar idag då?

Just de, är det någon mer än jag som har sovit apdåligt inatt? jag har vart så jäkla orolig.. Typ fick för mej att jag tappade busskortet någonstans i sängen inatt och sen skulle jag ju leta upp de. Men det är ju såklart inte där men ändå letar jag och får panik haha.
När jag vaknade märkte jag också att jag radat upp alla mina ringar på golvet (!?) fan, börjar bli tokig. Eller mer tokig, men man blir ju som man umgås. eller hur kia helmer?! :)

Hörs sen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0