Freitag

Idag är det fredag och vad innebär det för många? Jo helg, inte för min del den här gången tyvärr. Jobbar hela helgen. Imorn 8-18 och söndag 9-17. Men det ska inte hindra mej för roligheter :) Kanske blir en utgång imorn, hoppas på det men isf blir det nog lite lugnare för min del ;)

Fan, jag har ett dilemma, vet inte om jag ska åka upp tidigare till jobbet för att träna och sola eller om jag ska träna här hemma istället !! verkligen dagens ilandsproblem på det haha



HAHA kolla vilka man hittade i JP idag, Systrarna Hassel och Lin ;) Coola


Medans jag kollade i JP märkte jag något vitt utanför köket, SNÖ?! Jaja, då är det bara fram med vinterjackan, mössa och stora monsterskorna.. Vintern är här !




Talk to you later, kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0