At work

Är på jobbet nu, började nio. så nu jobbar jag till fyra-fem. anna kommer o löser av mej sen så får se när hon dyker upp !

Sammanfattning av gårkvällen: herregud :)
Grymt rolig kväll måste jag säga, hade riktigt trevligt!
Vi började förfesten hos anna i hennes lägenhet, det bjöds det på gamla muskigodingar där vinnaren blev markoolio- vi drar till fjällen. utan tvekan vinnare ! det blev också lite dricka och skratt påt. Sen utmanade jag o johni , lina o sophia på spelet med andra ord. askul spel och vi vann! najs

Sen började klockan dra ihop sig, och vi var tvungna att tänka på refrängen. Så john körde in oss till stan och sen drog vi oss till centrum. mycket gott gäng var där igår. det blev dans och shots !
En shot och en cider, kostar bara 105 kr, det är billigt de !

En tråkig och en rolig kväll under kvällen, tror först att min plånka blev snodd i väskan så jag fick ju panik. panic at the disco påt ! så vi letade och letade och frågade barerna och graderoberna. jag hade gett upp hoppet men sophia taggade på mej. "frida, vi tar ett varv till! " och vet ni, då har dom fått in den i en av barerna, fast alla pengar var borta. eller nu ljuger jag faktiskt, alla pengar var inte borta. de hade lämnat 2 kr. tack ! nu kan jag köpa mej ett godisess för de !
Men egentligen skiter jag i att de tog pengarna, var inte så jättemycket. För körkortet och visa kortet är ju viktigast :)
Iaf, tråkiga var att plånboken försvann och det roliga är att den kom fram igen !

Sen hämtade soffis lillebror oss och jag fick skjuts bort till torpa. sen sov jag och nu är jag här. Mycket kan hända på bara några timmar ;)

Bilder kommer sen när jag kommer hem, har inte så många tror jag men några blev det nog allt ! Lina tog några riktiga goa bilder i bilen hem om jag inte minns fel.

Höres, Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0