Vi lever

Riktigt riktigt dålig uppdatering för mej igår men hade ínte jättemycket tid men idag ska det bli bättre med de !!
Sitter på Swebus hem nu, är faktiskt rätt sliten och vill bara komma hem haha.
Igår var iaf najs, vi var på ett dansställe och shakade lite. Tog en drink och tequila. Avslutade med donken :) När vi kom hem så upptäckte jag att jag lagt ner en cheeseburgare i väskan. Kom dock inte ihåg de, rätt äckligt. Men ankan åt upp den ! Go tjej.

Alltid kul att gå ut i någon annan stad, fast fy sjutton var dryga en del stockholmare är. De tar sån jäkla plats. Verkligen störst bäst och vackrast.

Jag johanna och emelie var ju också på stan igår. Mysigt. Vi köpte lite grejer då också, ska bara fixa in bilderna på sakerna jag köpte och sen lägger jag upp bilder påt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0