Vecka 44

Hej alla ! Måndag igen, känns som veckorna går så himla fort !
Iaf alla småttingar har ju höstlov nu så just nu sitter jag o lina i soffan o kollar vänner. Mysigt ! Vi ska åka ner till stan sen o kolla lite.

Förresten, försökte dricka te igår.. Och det gick inte bra. Hela min familj älskar te förutom jag, lina sitter och dricker en kopp nu. Så dom tjatar på mej att jag ska börja dricka det med.

Mamma säger: Frida, hur skulle din godaste kopp te smaka som?
Jag säger: Som en strawberry daquiri !


Första koppen, den smakade skit. Och sen hällde jag i mjölk och då smakade den skit också.


Andra koppen, inte god. Hällde ut den


Nu ska jag fixa mej, så hörs vi under dagen.
Besöksrekord igår förresten, hej alla nu ! Ni är unika ;)

Pusss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0