Tyra banks show

Åkte hem med mamma efter stan, så nu äter vi frallor och kollar på tyra banks show haha. Tänkte vila lite eftersom jag känne mej rätt hängig.
Sen efter jag vilat ska jag städa lite tänkte jag och sen blir det jobb i fyra timmar. 16.30-20.30.

Just de, "intervjun" jag gjorde på stan nyss kan jag berätta om nu. Jag ska jobba lite extra på Kahls nu innan jul. Ska bli jättekul men det är mycket att lära. Här ska det övas te och kaffesorter.
Racketcentrum är ju mitt riktigta jobb så jag ska jag ska ju fortsätta jobba där som vanligt men de tider jag inte är på Racket ska jag vara på Kahls nu i december :)
Skojigt !

Nu blir det powernap, see yaa !
Kiss


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till jobbet! :)

2010-11-16 @ 12:59:08
URL: http://mariaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0