Två grejer

Två grejer har hänt idag, eller jo det har hänt massa grejer men just två jag vill ta upp haha.

1. När jag satt på bussen till jobbet sitter två stycken o grovhånglar med varandra hela bussresan, helt sjukt. eller nu ljög jag ! de slutade faktiskt hångla en gång. när killen började hosta.
alltså allvarligt, det är väl helt okej att pussa varandra någon gång så men att grovhångla?! med tungor o allt.
smaklöst !!

2. Det kom in en kund för en stund sen, jag märkte att ha skulle vara ett pain in the ass och det var han ! han tog nämligen fram ett gammalt tio kort som han köpt här. kortet var liksom 5 år gammalt och han kommer tillbaka och vill ha pengar tillbaka. han hade spelat en gång och köpt det 2005. inte jätteaktiv spelare alltså ;)
jag försökte vara trevlig och sa att det inte gick att få tillbaka pengarna och då vill han att jag skulle ringa min chef haha. så det gör jag men chefen säger precis som jag. det går inte att få tillbaka pengarna på ett tio kort.
då lackar han ju, säger att han inte ska rekommendera racketcentrum till någon osv..
haha, efter han gått kunde jag inte sluta skratta. fan, nu ljög jag igen. jag har slutat skratta nu men det tog tid innan jag slutade. tur att jag inte hade några kunder just då !!
men fasiken va kul, sånt skämt !


Vilka människor det finns alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0