Tränat

Nu har jag tränat, ätit och duschat !

Vi hade riktigt kul på träningen idag, jag kissen bella sillen o sophia. Gjorde en övning och sen pratade vi mest, underbart ! Bestämt att vi ska göra en dans (?!) på den gemensamma lagfesten med damerna och herrarna nästa helg. Det kommer bli grymt ! Då laddar vi för de och ska öva på mina moves varje timme fram tills den 13 nov.

Ska jobba tidigt imorn och det brukar jag inte göra eftersom jag alltid är ledig tisdagar. Men istället är jag ledig på torsdag. Eller jag kanske ska hoppa in någon timme på torsdag men vi får se..

Pratas vid snart igen, nu ska jag umgås med min farsa morsa och syrra ;) peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0