Skum grej från la stockholm

I torsdags när jag johanna och agnes skulle åka tunnelbana in till stan för agnes skulle på kör. Då hamnade jag mittemot en jätteäcklig kille som pratade i telefon.
Plötsligt bara börjar han särar på sina ben ( rätt långt) som att han är stolt för det som finns mellan där. Jag kollade på johanna och hon kollade på mej , vi börjar fnissa lite lågt.. Och tänker.. Okej....?
Sen efter någon minut märker jag att han kollar på mej och av ren reflex så kollar jag upp på honom.. Och då.. Tar han sin hand och greppar tag om sin grej mellan benen !!
Jag vet inte vad han menade med det, men det var absolut inte sexigt någonstans ! Jag höll på att spy..

Vilka people det finns i världen alltså !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0