Rekord !

Jag hade bestämt mej efter jobbet att jag skulle hinna köpa en mascara på åhlens och ansiktkrämer och skit på apoteket.
Jag skulle alltså åka med bussen till skänkeberg som går vid 15.47.
Vid 15.42 anländer jag till stan, löper till åhlens. Köper mascaran och sedan typ 150 meter till apoteket. Jag slapp kö på båda ställerna, GOTT tänker jag. Kollar på klockan. 15.46- shiiit.
Tar fram mina riktiga snabblöpnings ben och flyger fram till hamnkanalen. Pustar ut, jag hann... :)
MEN, sen står jag där och försöker se snäll ut och då.. Kommer den en sån jäkla vind som gör att jag tappar balansen och ramlar. Pinsamt, för jag var ju inte ensam där.
Menmen, den får jag väl bjuda på !
Ps. Bussen var 1 min late, då blir man ju lack för att man strssat som ett as.

Sammanfattning: Jag hann iaf köpa min grejer :) Det viktigaste !



Det är inte jag på den bilden. Det ser kanske så ut men det är det faktiskt inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0